یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: حماسه انتخابات امروز، به واقع مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت و جایگاه نهج البلاغه، اظهار داشت: نهج‌البلاغه در حقیقت کتاب معرفی علی‌بن‌ابیطالب(ع) است.

وی افزود: حضرت علی(ع) در عهدنامه مالک اشتر در کوتاه‌ترین عبارات، رساترین برنامه‌های کشورداری را بیان نموده و مبارزه‌ با استکبار و همچنین دفاع از مظلومین، فکر امیرمؤمنان علی(ع) است.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر گفت: از تمام متصدیان و برگزار کنندگان جشن‌های غدیر خصوصا گروه‌های مردمی و همچنین از حضور باشکوه مردم شهرستان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ابراز کرد: حماسه انتخابات امروز به واقع مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای خدمت است و فارغ از اینکه چه کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود دو برنده بزرگ دارد، یکی ملت عزیز ایران و دیگری نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کمالشهر، با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ، گفت: آمریکا درحالی مدعی پایبندی به اجرای حقوق بشر در سطح جهان است که آشکارا نسبت به نقض گسترده حقوق بشر از سوی متحدان خود بی‌تفاوت بوده و حتی از اقدامات آنها، بی‌شرمانه حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی آمریکا به‌ وضوح، گویای این است که این «شیطان بزرگ» و «طاغوت اعظم» هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن در باب حقوق بشر را ندارند.

وی ادامه داد: قطعا برجسته‌ترین مصداق نقض حقوق بشر در جهان و منطقه حمایت از رژیم جعلی صهیونیسم به‌عنوان بزرگترین تروریسم دولتی منطقه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha